Infolinia Idea Bank

28 maja
14:21 2017

Idea Bank został utworzony z myślą o niesieniu pomocy finansowej osobom przedsiębiorczym, które podjęły decyzję o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Misję tę bankowi udaje się realizować.

Wielu przedsiębiorców nie wie, gdzie szukać wsparcia. Pomaga im w tym infolinia. Idea Bankowi szczególnie zależy na niesieniu pomocy finansowej małym i średnim firmom, aczkolwiek o kredyty mogą się starać również duże przedsiębiorstwa. W większości banków przedsiębiorcy mają nadal spore trudności w uzyskaniu kredytów na bieżącą działalność oraz rozwój firm. W Idea Bank łatwiej o takie wsparcie finansowe, również warunki są mniej rygorystyczne.

Wspomaga nawet początkujące firmy

Idea Bank wspiera finansowo nawet firmy bez żadnego stażu na rynku, co w większości banków jest nie do przyjęcia. Bank zapewnia profesjonalną pomoc na każdym etapie rozwoju firmy, nawet na starcie. Poza tym przedsiębiorcy decydujący się na pomoc tego banku mogą liczyć na kompleksową obsługę, łącznie z obsługą księgową i pomnażania kapitału. Warto podkreślić, że Idea Bank podlega gwarancjom Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, więc tym bardziej jest wiarygodnym bankiem.

Infolinia pomoże w kontakcie z bankiem

Bardzo ważny jest kontakt banku z klientami. Idea Bank doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego do dyspozycji klientów oddał zarówno infolinię, czyli kontakt telefoniczny, jak i kontakt elektroniczny. Najczęściej przedsiębiorcy korzystają z kontaktu telefonicznego. Mogą wtedy dzwonić pod nr infolinii:

  • 801 999 111,
  • (22) 101 10 10.

Infolinia dla klientów Idea Banku czynna jest codziennie w godzinach 8.00–20.00. Ponadto z bankiem można kontaktować się elektronicznie (kontakt@ideabank.pl).

Specjalny kontakt dla dziennikarzy

Idea Bank dba o swój wizerunek, dlatego tak ważny jest dla niego codzienny kontakt nie tylko z klientami, ale i mediami. Dla dziennikarzy utworzony został specjalny adres e-mailowy, na który mogą pisać w celu uzyskania informacji na temat nurtujących ich spraw (dziennikarze@ideabank.pl). Do dyspozycji dziennikarzy została również utworzona specjalna infolinia (+48 693 719 852). Idea Bank podkreśla, jak bardzo mu zależy na opinii klientów oraz mediów. Chce budować bank przyjazny klientowi i gwarantujący najwyższą jakość obsługi. To, czy mu się udaje, należy do oceny klientów.

Zespół do specjalnej obsługi

Idea Bank, realizując swoje postanowienia, powołał w celu jak najlepszej obsługi reklamacyjnej specjalny zespół, który ma za zadanie dokładnie analizować i rozpatrywać reklamacje oraz skargi zgłaszane przez klientów. Członkowie zespołu są osobami z dużym doświadczeniem. Są w stanie rozwiać wszelkie wątpliwości klientów i udzielić im wyczerpujących wyjaśnień. Skargi są rozpatrywane w miarę szybko, ale nie dłużej niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszonej reklamacji; w sytuacjach bardziej skomplikowanych – do 60 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Reklamacje można składać:

  • za pośrednictwem poczty na adres:

Idea Bank S.A.
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

  • w placówkach Idea Bank,
  • elektronicznie na adres reklamacja@ideabank.pl,
  • poprzez infolinię 801 999 111,
  • poprzez formularz reklamacji.

Warto wiedzieć, że odpowiedzi na reklamacje przysyłane są w formie pisemnej lub innej uzgodnionej z klientem.